2017. október 3., kedd

Sziasztok!

A hangfelvétel elhalasztva, a narrátor nem ér rá legalább három hétig. Ez van. Most mutatok egy pár képet a régebbiekből. Itt az ősz, a nappalok rövidebbek, a hajnalok egyre hűvösebbek, a vonuló madarak egy része már elment. Szeptember 29-én még láttam füzikéket az itatón. A fák egyelőre lombosak, a nap alacsonyabban jár, így a fényviszonyok is megváltoztak a les körül. Elkezdtem beszerezni a kitekintő ablak párásodását megakadályozó ventilátorok beszerzését, megrendeltem kettőt. Az akkumulátort szintén megvettem. Ha megérkeznek a ventilátorok, akkor elindul a beszerelés, illetve a tesztelés. A vezetékeket majd a lesben hagyom felszerelve, de a többit sajnos el kell vinnem a tolvajok miatt. Amikor kimegyek, akkor azokat fel kell szerelnem, pár perc lesz, de azért számolni kell ezzel az idővel is. Majd megmutatom a szereléket :), alacsony zajszintű és kis fogyasztású ventilátorokat rendeltem. Az akkumulátor 12 V és 1,3 Ah.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése